Природознавство

Природознавство

Урок природознавства розпочинається з розминки, що замінює організаційний момент. Застосовуються цікаві логічні вправи, завдання, зашифровані теми, ігри, додаткова інформація. Обов’язковим елементом кожного уроку є актуалізація опорних знань, яка пов’язує вивчене з життям, активізує пізнавальну діяльність. На цьому етапі застосовуються «Мозковий штурм», рольові ігри, природничі диктанти, вправи, кросворди, проблемні запитання та завдання, які сприяють повторенню вивченого, зв’язують між собою частини уроку й вивчення теми в єдине ціле.

Для вирішення гострих суперечливих питань, створення переліку ідей та залучення всіх учнів до обговорення поставленого питання застосовуються технології «Коло ідей», «Обери позицію», круги Ейлера, метод проектів.

Зважаючи на те, що найдоступнішим для учнів початкових класів є матеріал місцевої природи, використовуються також елементи біологічного краєзнавства. Учні ознайомлюються з корисними копалинами, якими багата Житомирщина, рослинним і тваринним світом рідного краю, порушується проблема видобутку бурштину на Олевщині тощо.