Англійська мова

Основним гарантом успішності та зацікавленості ліцеїстів на уроках англійської мови будь-якого із рівнів є застосування вчителями наступного принципу: make it visual, recycling, physical, active and fun.
Візуалізація та системне повторення сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу та його самостійно-успішному застосуванню у ситуаціях непідготовленого мовлення. Рухливість та учнівська участь втілюють потребу ліцеїстів у активізації моторного способу запам’ятовування. Врешті, принцип забави робить будь-який урок цікавою подорожжю Радовельським експресом, що вже відправився маршрутом англомовних країн світу .
Три додаткові підходи, що асистують вчителям молодшої ланки у викладанні англійської мови, це а) навчання через гру, б) створення ситуації успіху, в) індивідуальний підхід із врахування темпу та стилю навчання кожного з маленьких ліцеїстів. Одна з пріоритетних цілей викладання є формування у наймолодших голівок позитивного ставлення до вивчення іноземної мови.