Хімія

Школу не можна розглядати окремо від процесів, що відбуваються у світі. Треба враховувати суспільне середовище, яке сьогодні формує те поле, де перебувають учень і вчитель. У сучасному суспільстві людина не може почуватися успішною, якщо її не шанують як особистість.

У процесі навчання хімії розвиваю уявлення учнів про сучасну природничо-наукову картину світу, вказую на роль хімічної науки у розв’язанні таких глобальних проблем людства, як сировинна, енергетична, продовольча, екологічна. Намагаюся виховувати дбайливе ставлення до природи, розвивати екологічну культуру, навички безпечного поводження з речовинами в побуті. Акцентую увагу учнів на вивченні явищ, процесів, речовин, з якими вони стикаються в повсякденному житті. Збагачую учнівський хімічний експеримент елементами ужиткової хімії, наголошую на дотриманні правил безпеки життєдіяльності. Проваджу нетрадиційні уроки, які сприяють розвитку творчих здібностей дітей (уроки систематизації та узагальнення знань у формі подорожей, конкурсів, хімічних змагань). Націлюю учнів на самостійну роботу, у тім числі з комп’ютером та іншими джерелами інформації. Учні розробляють проекти індивідуально або в групах (надаю консультацію щодо планування, визначення мети, завдань, пошуку інформації), презентація й обговорення яких відбуваються на спеціально відведеному уроці або під час уроку з певної теми.