Читання

У початковій школі такий навчальний предмет, як «Літературне читання», покликаний щонайменше навчити дітей умінню сприймати та розуміти написаний чи надрукований текст. Завданням навчального предмета у початкових класах є: формувати, закріплювати, удосконалювати навички свідомого, правильного, швидкого, виразного читання, розвивати бажання читати у дітей, що є усвідомленням необхідності спілкування з книгою, бачити в цьому життєву потребу. Ці завдання реалізуються на двох типах уроків читання: класного і позакласного.

У ліцеї «Радовель» вчителі початкових класів ставлять за мету виробити в учнів не тільки навички читання, а й виховати свідомого самостійного читача, прищепити любов до книги. Для цього на уроках використовуються різні види робіт. А саме: робота над чистомовками, скоромовками, словникова робота, вибіркове читання, читання в особах, ведення діалогу, використання елементів театралізації, ігрова діяльність, робота в малих групах, парах, самостійна робота, творчі завдання, робота з дитячою книгою, проектна діяльність, робота з «Таблицями для розвитку навички читання» та багато інших вправ.

У кожному класі створені класні бібліотечки, «Осередок читача», де учні можуть ознайомитися з дитячою літературою та періодикою, почитати у вільний час у зручних умовах. Цікавим місцем для дітей є бібліотека ліцею, де учні початкових класів є активними читачами.