Математика
Досить ефективним на уроці математики в початковій школі є визначення мети спільно з учнями. Для цього використовується прийом створення проблемної ситуації.
До пояснення нового матеріалу часто залучаються самі учні. Це важливо, адже деякі діти краще сприймають пояснення однолітків. Також це можливість краще закріпити набуті знання і розвивати логічне мислення. Ефективними прийомами розвитку критичного мислення саме у молодших школярів є завдання пастки. Це завдання, які не мають розв’язку або складені не за правилами.
Найважливішою метою освіти є виховання учня, який може вчитися самостійно. Тому на уроках застосовується формувальне оцінювання. Діти знають, скільки балів отримають за виконання певного завдання, якщо виконують його самостійно. Самостійні учні ефективно планують свій час і виконують завдання без нагадування. Вони знають, як визначати і використовувати ресурси і засоби. Вони беруть на себе ризик самостійних дій і вчаться на своїх помилках. До кінця уроку сам учень вже знає, скільки балів отримав за урок. Формувальне оцінювання активізує і мотивує дітей до навчання.