Розкриваємо таланти на уроках праці

Людина та творча людина. Погодьтеся, між ними існує суттєва різниця. Творча людина, здебільшого, більш гармонійна, креативна, рішуча, ініціативна. Адже саме ці якості допомагають вповні втілити у життя власний задум. І чи є уроки, більш сприятливі для розвитку творчих здібностей учнів, аніж уроки праці? От про них поговоримо сьогодні більш докладно.
У цілому, специфіка цього навчального предмету полягає у формуванні в дітей практичних умінь і навичок. Але в БТЛ «Радовель» при його вивченні акценти змістили від майже ремісницького навчання до розвитку творчої ініціативи і пошуку. На уроках трудового навчання ліцеїсти не просто засвоюють базу знань. У них формуються навички самоконтролю, вміння висловлювати власну думку та враховувати при цьому думки інших. Діти відповідальні за результати своєї праці, а вчителі роблять усе, щоби водночас хлопчики і дівчатка відчували свою успішність та не забували про обов’язки. Саме так працює педагогіка партнерства, що максимально сприяє створенню комфортних умов для навчання та зв’язку навчання із життям.
До прикладу, на уроках праці у ліцеї діти виготовляли макет школи, власноруч створювали подарунки для найрідніших, майстрували шпаківні та шили екоторбинки.
Вчителі завжди зосереджують увагу учнів на важливості поетапного виготовлення кожного конкретного виробу. Не забувають також про інструктаж з техніки безпеки. Адже доводиться працювати з ножівками, шуруповертами, голками, а подеколи – й на свердлильному верстаті.
І знаєте? Наші ліцеїсти – великі молодці! Кожен їхній виріб – то не просто творча поробка. То – ціла історія, у якій йдеться про любов, про радість, взаємодопомогу та взаємопідтримку, про особистий успіх та гордість від виконаної роботи. Напевно, це і є найголовніше.
Переглянути світлини запрошуємо за посиланням: